loading...
معرفی و دانلود بهترین فیلم ها و سریال های روز دنیا
keyvan بازدید : 158 چهارشنبه 03 شهریور 1400 نظرات (0)

سریال های کره ای

سریال های کره ای با آن شخصیت‌های به‌يادماندنی و قسمت‌های بلند اما کم‌تعدادشان، از مهم‌ترین و جذاب‌ترین تولیدات دنیای فیلم و سریال هستند. این مقاله، شما را با بهترین سریال های کره ای آشنا می‌کنیم. اگر با دنیای این سریال‌ها ارتباط برقرار کرده باشید، خواندن این مقاله برایتان حسابی شیرین خواهد بود و از گزینه‌های پیشنهادی‌اش استقبال خواهید کرد.

ماشین‌تحریر شیکاگو (Chicago Typewriter)

ماشین‌تحریر شیکاگو (Chicago Typewriter)

داستان ماشین‌تحریر شیکاگو به دهه ۱۹۳۰ بازمی‌گردد؛ یعنی زمانی که کره جنوبی در اشغال ژاپن بود و نویسنده‌ها اجازه نشر آثارشان را نداشتند. سریال ماجرای زندگی سه نویسنده کره ای از دهه ۳۰ را بازگو می‌کند که در زمان حال امکان زندگی دوباره پیدا کرده‌اند و ماجرای زندگی هریک دستمایه ماجراهای سریال شده است. یکی از آنها نویسنده‌ای موفق است، دیگری با افسردگی و رنج دست‌وپنجه نرم می‌کند و نویسنده سوم هم به‌شکل فردی ناشناس به فعالیت مشغول است.

سریال کره ای ماشین‌تحریر شیکاگو از آن مجموعه‌های زیبایی است که باید بیشتر از اینها دیده شود. تلفیقی از عشق، کمدی و داستانی جذاب در این مجموعه به کار گرفته شده و به‌خوبی دو بازه زمانی را به نمایش گذاشته است. سریال در تغییر لحن خود از حالت کمدی به درام و از حالت عاشقانه به تاریخی قدرت زیادی دارد. ابعاد فنی کار مانند فیلم‌برداری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مرد پولدار (Rich Man 2018)

مرد پولدار

لی یو چان (سوهو) مدیرعامل شرکت IT نکست‌این‌ـه. اون این شرکت رو تاسیس کرد و حالا بهترین مکان برای کار کردن جوانان حرفه ایه. اون مغروره و به مردم اعتماد نداره. لی یو چان از ناتوانی در تشخیص چهره رنج میبره. کیم بو را (هان یون سو) در حومه جزیره جیجو متولد شده. اون به خاطر هوشش در شهرشون مشهوره و باعث افتخار خانواده ست. اون به خاطر برآوردن انتظارات خانوادش به کالج سئول میره. کیم بو را برای پیدا کردن کار با مشکلاتی مواجه میشه و آرزو داره که در نکست‌این کار کنه تا اینکه با لی یو چان ملاقات میکنه و زندگی این دو نفر تغییر میکنه…

مرد پولدار همچنین شناخته شده با عنوان Rich Man Poor Woman یا مرد ثروتمند زن فقیر نام یک سریال کره ای محصول سال 2018 است. این سریال با بازی سوهو (عضو اکسو) و ها یون سو در 16 قسمت 60 دقیقه ای و در ژانر عاشقانه، کمدی برای شبکه Dramax تهیه و تولید شده است. نویسندگی سریال Rich Man توسط هوانگ جو یون انجام شده و کارگردانی بر عهده مین دو شیک بوده است. این سریال از روی سریال ژاپنی مرد پولدار زن فقیر بازسازی شده است.

شما می توانید برای اطلاع از بیوگرافی بازیگران سریال مرد پولدار 2018 و اعضای گروه اکسو به سایت پلازامگ مراجعه نمایید.

نسل خورشید (Descendants of the Sun)

نسل خورشید (Descendants of the Sun)

سریال از سربازان کره ایِ حافظ صلح در سازمان ملل می‌گوید. در خلال قصه، یکی از سربازها با جراحی که پزشکی بدون مرز است آشنا می‌شود و رابطه ای عاشقانه میان آنها به وجود می‌آید. جنگ در منطقه‌ای سخت و ناممکن و عشقی که در دل دو شخصیت اصلی فیلم پا گرفته محورهای اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

درست است که مانند بسیاری از بهترین سریال های کره ای در این مجموعه هم موضوع پیرامون عشق می‌چرخد، اما پرداخت متفاوت «نسل خورشید» به مقوله عشق در این سریال در کنار شخصیت‌های باورپذیر و قوی باعث شده که مخاطبانی از سراسر دنیا به دیدن آن بنشینند.

انیمیشن شکارچیان ترول: ظهور تایتان ها - Trollhunters: Rise of the Titans

دفترچه زندان (Prison Playbook)

دفترچه زندان (Prison Playbook)

داستان فیلم درباره محکومانی است که پشت میله‌های زندان به سر می‌برند. یکی از شخصیت‌ها بازیکن معروف بیسبالی است که بعد از نجات خواهرش از یک حمله و آزار جنسی، متهم به تجاوز می‌شود. سریال به زندگی زندانی‌ها، مسئولان آنها و البته خانواده‌هایشان می‌پردازد.

فیلم‌ها و سریال‌هایی که مرتبط با زندان و زندانی‌ها هستند معمولا با استقبال زیادی مواجه می‌شوند. به نظر می‌رسد این ژانر هیچ‌وقت بی‌مخاطب نخواهد شد. دفترچه زندان هم از آن مجموعه‌هایی است که از نمونه‌های کلاسیک خود پیروی می‌کند. بازی‌های این سریال بسیار جذاب‌اند و فیلم‌نامه قوی نوشته شده است. به‌کارگرفتن تلفیقی از کمدی و لحظات احساسی جدی در فیلم هم از نقاط قوت اثر به شمار می‌رود.

سقوط بر روی شما (Crash Landing On You)

سقوط بر روی شما (Crash Landing On You)

داستان از زنی کارآفرین می‌گوید که روزی در حال چتربازی دچار حادثه می‌شود و در جنگلی در کره شمالی سقوط می‌کند. در آنجا با افسری از کشور کره شمالی روبه‌رو می‌شود که با وجود ممنوعیت‌هایی که برای ورود به کره شمالی وجود دارد به او کمک می‌کند و رابطه‌ای عاشقانه میانشان شکل می‌گیرد. زن با سربازان تحت‌فرماندهی افسر و البته زنان روستایی آشنا می‌شود و ماجراهای مختلفی به وجود می‌آید.

در مجموعه سقوط بر روی شما هم با الگوی مشترک سریال‌سازی کره ای روبه‌رو هستیم: ماجراهایی عاشقانه در بستری کمدی. البته این اشتراک موضوعی بین سریال‌ها در ظاهر از سوی مخاطبان بین‌المللی هم با استقبال روبه‌رو شده و مرزهای کره را درنوردیده است. در هر حال، پیچ‌وتاب‌های داستان و اتفاقات گوناگونی که در طول قسمت‌های مختلف این اثر رخ می‌دهد، کِشنده، جذاب و البته مفرح است.

بررسی و دانلود فیلم سینمایی دهلیز با بازی رضا عطاران و هانیه توسلی

زن قوی بونگ‌سونگ (Strong Woman Bong-Soon)

زن قوی بونگ‌سونگ (Strong Woman Bong-Soon)

علاقه‌مندان به آثار فانتزی از این سریال خوششان خواهد آمد. داستان از زندگی زنی به‌نام بونگ‌سونگ می‌گوید که دارای قدرت بدنی فوق‌العاده و خاص است. او از این توانایی‌اش در راستای اهداف مثبت استفاده و در جایگاه محافظ رئیس یکی از شرکت‌های بازی فعالیت می‌کند. شاید در بیان، این موضوع چندان جذاب به نظر نرسد؛ اما در اجرا با یک کمدیِ رمانتیک و جذاب روبه‌رو هستید.

اگر دوست دارید بعد از تحمل فشار و استرس‌های روزانه پای سریالی شیرین و پر از صحنه‌های رمانتیک و بامزه بنشینید، این مجموعه انتخاب خوبی خواهد بود. روند فیلم‌نامه در این اثر هم از الگوی پرطرف‌دار سریال های کره جنوبی پیروی می‌کند: عشق و کمدی. بازی بازیگران و روابط میان آنها از نقاط قوت سریال زن قوی بونگ‌سونگ است.

نقد و بررسی و دانلود فیلم سینمایی بابل (Babel 2006)

پسران بهتر از گل‌ (Boys Over Flowers)

پسران بهتر از گل‌ (Boys Over Flowers)

Boys Over Flowers نیز از دختر فقیری می‌گوید که روزگار به‌شکلی اتفاقی او را وارد مدرسه ثروتمندان می‌کند. حالا او با ۴ پسر ثروتمند و معروف مدرسه آشنا می‌شود که همۀ دانش‌آموزان از آنها اطاعت می‌کنند و ماجراهایی میان او و آنها شکل می‌گیرد. حتما حدس زده‌اید که باز هم ماجرا عشقی می‌شود و داستان‌های مرتبط با آن، سریال را پیش می‌برد.

داستان تغییرات آدم‌ها همیشه جالب است؛ البته تغییری که به‌سوی بهترشدن پیش می‌رود. ماجراهای نوجوانان و عشق‌های منحصربه‌فردی که تجربه می‌کنند و البته روند رشد و بلوغشان هم همیشه در سریال‌ها و فیلم‌ها پرطرف‌دار بوده و هست.

سخن آخر

با بهترین سریال های کره ای آشنا شدید. در میان این آثار، هم سریال‌هایی هستند که فقط برای سرگرمی و تفریح می‌شود به سراغشان رفت و هم آثاری که جدی‌تر و هدفمندانه‌تر ساخته شده‌اند. اگر شیفته محصولات فرهنگی کره ای هستید، حتما در این فهرست به مواردی دندان‌گیر دست پیدا می‌کنید. اگر هم اتفاقی این مقاله را خوانده‌اید، مطمئن هستیم که گزینه‌ای برای علاقه‌مندشدن در میان آثار معرفی‌شده برایتان وجود دارد.

از سریال‌ها و فیلم های کره ای خوشتان می‌آید؟ کدام سریال های کره ای را دیده‌اید؟ از این فهرست چیزی تماشا کرده‌اید؟ کدام گزینه شما را ترغیب به دیدن کرده است؟

برای دانلد و بررسی بهترین فیلم های ایران و جهان از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,746
  • بازدید کلی : 14,287