loading...
معرفی و دانلود بهترین فیلم ها و سریال های روز دنیا
keyvan بازدید : 158 یکشنبه 10 مرداد 1400 نظرات (0)

سریال پسران فراتر از گل  یا پسران برتر از گل نام سریالی تلویزیونی کره ای است که در سال 2009  توسط کانال کابی‌اس کره جنوبی ساخته شد. سریال Boys Over Flowers چهارمین سریال از سری سریال‌های پسران فراتر از گل بود، اولین سریال به صورت انیمه و در سال ۱۹۹۵ در ژاپن ساخته و پخش شد. سریال دوم توسط کشور تایوان در دوسری در سال‌های 2000 و 2001 ساخته شد که مورد توجه منتقدین و مخاطبین زیادی واقع شد. این سریال با نام شهاب سنگ(meteor garden)به پخش رسید.

سومین سریال پسران فراتر از گل مجدداً توسط کشور ژاپن و با حضور ستاره گروه آراشی یعنی ماتسوموتو جون به عنوان نقش اول مرد ساخته شد. این بار هم سریال پسران برتر از گل در دوسری در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ ساخته شد که جوایز زیادی در ژاپن از آن خود کرد و نسخه بهتری نسبت به نسخه تایوانی و تاحدودی کره ای بود. پس از این سریال دو فصله، یک سینمایی برای بخش پایانی داستان در سال 2008 روانه سینماهای ژاپن شد. این بار با نام اصلی یعنی هانایوری دانگو یا همان پسران ورای خوش‌تیپ‌ها به پخش رسید و سپس برای بار چهارم توسط کره جنوبی ساخته شد.

برای بررسی انیمیشن Trollhunters: Rise of the Titans اینجا کلیک کنید.

داستان سریال Boys Over Flowers

سریال Boys Over Flowers

داستان سریال پسران فراتر از گل در مورد دختری دبیرستانی و سخت کوش به نام گوم جاندی کو هائه سان است  که در خشک‌شویی والدینش کار می‌کند و وضع مالی نسبتاً ضعیفی دارند، روزی برای تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا (که متعلق به شرکت تجاری شینهوا و قطب مهم و اقتصادی کره و مخصوص طبقه اشراف و ثروتمند است و دانش اموزان  ان بیشترین شانس را برای پیدا کردن کار مناسب در آینده را دارند) می‌رود و صاحب سفارش را درحالی میابد که بالای پشت بام قصد خودکشی داشت. جاندی در لحظهٔ آخر او را می‌گیرد و عکس‌های این صحنه خیلی سریع در اینترنت پخش می‌شود و به او لقب دختر اعجوبه می‌دهند. همسر رئیس شینهوا برای اینکه حاشیه‌ها پایان یابد جاندی را عضو افتخاری مدرسه می‌کند، جاندی به امید اینکه از طریق شینهوا وارد تیم ملی شنا شود به مدرسه می‌رود. اما همه چیز طبق میل او نیست، جاندی متوجه می‌شود گروهی متشکل از چهار پسر به نام گروه f4 در مدرسه محبوب همه هستند که همهٔ دانش اموزان به شدت از آن‌ها اطاعت می‌کنند.

هرکدام آن‌ها بسیار ثروتمند و هنرمند هستند و یکی از آن‌ها به نام گو جون پیو لی مین هو پسر رئیس دبیرستان و وارث گروه شینهواست. او به شدت مغرور و بی‌احساس است و به همه به چشم نوکر نگاه می‌کند. دیگری یون جیهو کیم هیون-جونگ است که جاندی روز اول او را در حال نواختن ویالون در باغ دیده بود اما نمی‌شناخت، بعدی سو یی جونگ کیم بوم یک سفالگر ماهر بین‌المللی و در آخر سونگ وو بین کیم جون وارث گروه مافیای مشهور است.

جاندی که روحیه‌ای شجاع و متفاوت دارد از رفتار گوجونپیو با بقیه شاکی می‌شود و یک روز که گوجونپیو قصد تنبیه دوست جدید جاندی را داشت بستنی اش را به صورت او می‌کوبد و او را تحقیر می‌کند، از آنجایی که کسی تا به حال جرات اینکار را نداشت جاندی مورد توجه بقیه اعضای اف چهار قرار می‌گیرد. بعد از آن روز جاندی متوجه می‌شود که کارت قرمزی که رویش واژه f4 درج شده در قفسه اش قرار دارد و بعد از تحقیق متوجه می‌شود این کارت را وقتی اف چهار با کسی دشمن شوند به او می‌دهند و از آن زمان تمام دبیرستان با ان شخص دشمن می‌شوند و او را ترد می‌کنند مانند همان پسری که برای خلاص شدن از شر اذیت‌ها قصد خودکشی داشت. جاندی بی خیال کارت را دور می‌اندازد اما از همان روز تحقیرها و اذیت‌های بچه‌های دبیرستان شروع می‌شود اما جیهو چند بار به‌طور اتفاقی او را می‌بیند و به وی کمک می‌کند.

نقد بررسی فیلم سینمایی No Time To Die را در اینجا ببنید.

بازیگران سریال پسران فراتر از گل

سریال پسران فراتر از گل

کو هائه سان Koo Hye-sun

لی مین هو Lee Min-ho

کیم هیون-جونگ Kim Hyun-joong

کیم بوم Kim Bum

کیم جون Kim Joon

کیم سو ایون Kim So-eun

برای مشاهده بیوگرافی و زندگی نامه لی مین هو بازیگر سریال فراتر از گل به سایت پلازمگ مراجعه نمایید.

افتخارات سریال پسران برتر از گل

این سریال 14 جایزه و 16 نامزدی در جشنواره‌های مختلف را در کارنامه خود دارد، می‌توانیم آن را برترین سریال کره ای بدانیم و نام آن را در لیست بهترین سریال های کره ای بنویسیم.

سریال پسران قراتر از گل در سایت IMDEجزو 250 سریال برتر وامتیاز 8.9 در رتبه 38 قرار دارد .

کلام آخر

در این مطلب به معرفی و بررسی سرال پسران فراتر از گل کره ای محبوب پرداختیم و سعی کردیم تا شما علاقه‌مندان را با حال و هوا و فضای این سریال آشنا کنیم تا بنا به علاقه خود به تماشای آن بپردازید. امیدواریم از این مطلب خوشتان آمده باشد. برای ما اط تجربه دیدن سریال Boys Over Flowers بنویسید.

شما می توانید برای مشاهده و بررسی فیلم های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن نمایید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 1,260
  • بازدید کلی : 13,801